مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا هنوز کامل نیست !

پوگبا هنوز کامل نیست !

الساندرو دل پیرو شماره 10 افسانه ای یوونتوس که حالا پیراهن خود را بر تن پوگبای جوان و البته با استعداد می بیند ، در مصاحبه خود در مورد عملکرد یوونتوس در لیگ قهرمانان و همچنین وضعیت پوگبا صحبت کرد .

کاپیتان سابق یووه با بیان اینکه بارسا و بایرن از بهترین های اروپا هستند گفت :

" اکنون بارسلونا و بایرن مونیخ در شرایط فوق العاده ای بسر می برند و باید گفت که دست نیافتن هستند ، مشخص نیست که چه تیمی می تواند با این دو رقابت کند اما ممکن است که این دو تیم هم در ادامه دچار افت شوند "

یوونتوس چه شانسی دارد ؟

" یووه شرایط سختی خواهد داشت ، نمی دانم که آن ها باز هم می توانند به فینال برسند یا نه ، اما مطمئنا راه سختی برای تکرار دستاوردهای فصل گذشته وجود دارد "

پوگبا ؟

" باید به او فرصت داده شود. وقتی از شماره 10 یووه صحبت می کنیم بازیکنی کامل و منحصر بفرد را تصور می کنیم ولی پوگبا در حال حاضر کامل و بی نقص نیست. او نیاز دارد که پیشرفت کند تا بهتر از این شود "

گل زیبای تو به فیورنتینا در 1994 ؟

" آن گل سرنوشت من و تیمم را در آن فصل عوض کرد ، ما این را می دانستیم که می توانیم مقابل هر تیمی پیروز شویم و به همین دلیل بدنبال 2 گل مهم بودیم که در نهایت هم برنده شدیم "

" گلی که من در آن بازی زدم غریزی بود ، یوونتوسی ها پائولو سوسا را هرگز فراموش نکردند و بدون شک از او استقبال خوبی هم خواهند داشت "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: